Sposoby na to, by wyszukiwarki Cię pokochały: Wskazówki dotyczące pozycjonowania i słów kluczowych long tail

Istnieją setki czynników, które wyszukiwarki takie jak Google i Bing wykorzystują, aby określić, na ile dana witryna jest istotna, użyteczna i godna zaufania, gdy ktoś szuka jej zawartości. Jeśli Twoja witryna nie osiąga takich wyników, musisz ponownie przemyśleć swoją strategię SEO. Możesz wdrożyć te sześć wskazówek przy minimalnym nakładzie czasu i pracy - ale z maksymalnym zyskiem. Jeśli jesteś właścicielem witryny e-commerce, oczywistym jest, że użytkownicy muszą być w stanie szybko i łatwo znaleźć to, czego szukają. Oznacza to dobrze zorganizowane kategorie z logicznymi podtytułami; opisy produktów, które są jasne i zwięzłe; zdjęcia, które wyraźnie pokazują, co klient kupuje. Ale co najważniejsze, oznacza to stosowanie w opisach produktów fraz kluczowych, dzięki którym użytkownicy mogą je łatwo znaleźć na stronie wyników wyszukiwania i zapewni skuteczne pozycjonowanie.

Pozycjonowanie - Kluczem do sukcesu są właśnie opublikowane słowa kluczowe.

Słowa kluczowe to słowa i frazy, które ludzie wpisują do wyszukiwarek w nadziei na znalezienie informacji, których szukają. Chcesz uzyskać wysoką pozycję w rankingu słów kluczowych, które są istotne dla Twojej firmy i produktu, ale których jeszcze nie użyłeś na swojej stronie. Te, które są wyszukiwane przez tysiące ludzi każdego dnia. Sztuką jest dowiedzieć się, jakie to są słowa kluczowe, a następnie użyć ich w swoich treściach. Możesz zacząć od prostego wyszukiwania słów kluczowych w Google Trends. Wykres pokaże Ci, jak często ludzie używają danego terminu w swoich zapytaniach, czy liczba wyszukiwań wzrosła czy zmalała w ciągu ostatnich kilku lat oraz w jakim regionie świata najczęściej używa się tego terminu.

Słowa kluczowe long tail

Słowa kluczowe z długim ogonem to rodzaj słów kluczowych składający się z więcej niż jednego słowa.Termin słowo kluczowe długi ogon jest używany do opisania zapytań składających się z 3 lub więcej słów. Kiedy ktoś używa słowa kluczowego z długim ogonem, szuka czegoś konkretnego, co niekoniecznie musi znajdować się na górze pierwszej strony.Słowa kluczowe z długim ogonem mogą być używane jako skuteczna strategia SEO, ponieważ zajmują wyższą pozycję w wyszukiwarkach i często generują większy ruch. Dzieje się tak, ponieważ zazwyczaj mają mniej konkurencji i łatwiej jest im zajmować pozycję w rankingu.

Dodaj bogatą treść do opisów swoich produktów.

Kolejnym kluczowym czynnikiem w SEO jest opis, który piszesz dla swoich stron produktowych. To właśnie ta treść jest tym, co pojawia się w wyszukiwarkach, dlatego tak ważne jest, abyś w pełni wykorzystał swoje opisy. Większość współczesnych wyszukiwarek stosuje algorytm, który określa, na ile dana strona jest istotna dla konkretnego wyszukiwania. Algorytm ten jest tak skonstruowany, że większą wagę przywiązuje do takich elementów, jak opis i tytuł produktu, niż do linków zewnętrznych. Z tego powodu w opisie produktu należy zawrzeć najważniejsze słowa kluczowe dla danej strony. Należy upewnić się, że jest to zrobione w sposób naturalny i płynny. Należy również zawrzeć wszelkie istotne informacje, które mogą być poszukiwane przez użytkowników szukających danego produktu. Dotyczy to takich szczegółów, jak wygląd, rozmiar, materiał i miejsce zakupu.